حفاری 13 حلقه چاه در آزادگان جنوبی به پایان رسید

حفاری 20 حلقه چاه میدان آزادگان جنوبی با پایان حفاری 13 حلقه چاه در آزادگان جنوبی از سوی پیمانکار خصوصی اجرای این پروژه، تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

مسعود عیدی، مدیرعامل یکی از پیمانکاران فعالیتهای حفاری میدان آزادگان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این مطلب گفت: از 13 حلقه چاه حفاری شده، حفاری هشت حلقه چاه تکمیل شده و تجهیزات تکمیلی پنج حلقه چاه نیز در حال نصب است. 

وی با بیان این که هم اکنون حفاری چهار حلقه چاه  دیگر در آزادگان جنوبی از سوی شرکت پدکس در حال انجام است، ادامه داد: حفاری سه حلقه چاه باقیمانده نیز بزودی آغاز می شود. 

عیدی با اشاره به حضور در مناقصه حفاری 20 حلقه چاه آزادگان جنوبی از سوی شرکت پدکس نیز اظهارکرد: اسناد فنی این مناقصه را دریافت کرده ایم و تا پایان اردیبهشت ماه نظر خود را به کارفرما اعلام می کنیم.

مدیرعامل شرکت حفاری پدکس تنها چالش این شرکت را محدودیتهای منابع مالی اعلام کرد و افزود: با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در اختیار داریم قادر به اجرای پروژه های حفاری هستیم. 

به گزارش شانا، به دنبال برکناری شاخه بین المللی شرکت ملی نفت چین (CNPCI) از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) حفاری ٤٠ حلقه چاه در میدان آزادگان جنوبی به شرکت ملی حفاری، ٤٠ حلقه به شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و ٢٠ حلقه به شرکت حفاری پدکس که بخش خصوصی داخلی است، واگذار شد.  

کد خبر 260435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =