مسئولان استان خوزستان از ورزشگاه نفت خرمشهر دیدن کردند

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از مسئولان بلندپایه استان خوزستان به همراه مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان از ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، ساخت استادیوم 15 هزار نفری خرمشهر که مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده از جمله خدمات عام المنفعه شرکت نفت وگاز اروندان است که فاز نخست آن پارسال به بهره برداری رسید. 

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، فرج الله خبیر سرپرست استانداری خوزستان به همراه مسئولان بلندپایه استان و همچنین سلطان کمالی مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان از این ورزشگاه دیدن کردند. 

ورزشگاه نفت خرمشهر با ظرفیت 15 هزار نفر و مطابق با استانداردهای فیفا در زمینی به وسعت 140 هزار مترمربع (۱۴ هکتار) در ابتدای جاده خرمشهر – اهواز ساخته شده است. 

این ورزشگاه مجهز به همه تجهیزات و امکانات و سالنهای مجزا، جایگاه ویژه خبرنگاران و مقامات، دوربین مداربسته، پیست دو و میدانی (تارتان)، اتاق تست دوپینگ، بخش اورژانس، بورد نمایش امتیازات (score board) و پارکینگ عمومی به وسعت 25 هزار مترمربع بوده و یکی از طرحهای عمرانی شرکت نفت و گاز اروندان است که برای ارتقای سطح سلامت، شادابی و ورزش مردم و جوانان خرمشهر ساخته شده است.

کد خبر 261405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =