تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دو هزار و 923 مورد تعمیراتی آغاز شد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، امروز (سه شنبه، چهارم خردادماه) در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این تعمیرات اساسی در فازهای 6 تا 8 مجتمع از اول خردادماه آغاز شده است و طی بازه زمانی 10 روزه به پایان می رسد.
 
مجتبی سجادی با بیان این که تعمیرات اساسی یک اتفاق مهم و بسیار تاثیر گذار با هدف پایداری تولید گاز در مجتمع است، افزود: با توجه به بازه‌ زمانی کوتاه تعمیرات، این فرآیند با برنامه‌ریزی دقیق واحدهای مربوطه برای افزایش ایمنی و صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها تعریف شده است.
 
وی ادامه داد: این عملیات با دو هزار و 923 مورد تعمیراتی و در بخشهای مختلف شامل تعمیرات مشعل، تعویض مولکولارسیو بستر گازی، عملیات تعمیرات ولوها، مبدلهای برقی، عملیات PM بر روی تجهیزات ابزار دقیق و... در زمان کمتری نسبت به سالهای قبل اجرایی خواهد شد.
 
سجادی با اشاره به کاهش زمان تعمیرات اساسی و نقش مهم آن در افزایش تولید پالایشگاه تصریح کرد: با تلاش متخصصان این پالایشگاه، بخشی از فرآیند تعمیراتی بدون کاهش تولید اجرا می شود.
 
وی در ادامه به تعداد کارکنان فعال در عملیات تعمیرات اساسی اشاره کرد و گفت: در فرآیند تعمیرات اساسی این پالایشگاه حدود 400 نیروی انسانی حضور خواهند داشت.
 
رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان اعلام کرد: امیدوارم تعمیرات اساسی امسال بدون حادثه و با ایمنی کامل در زمان تعریف شده به پایان برسد تا بتوانیم با آمادگی کامل به سمت تولید حداکثری در ادامه‌ سال حرکت کنیم.
کد خبر 261407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =