دوره‌های آموزشی ملی مهندسی و ساختمان نفت افرایش یافت

رئیس آموزش و برنامه‌ریزی سرمایه انسانی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت، از رشد سطح کمی و کیفی دوره‌های آموزشی این شرکت با هدف توسعه توانمندیهای سرمایه انسانی خبر داد.

مجید برزی، با اعلام این خبر به خبرنگار شانا گفت: میزان نفر- ساعت آموزشی پارسال نسبت به سال پیش از آن حدود 40 درصد و تعداد دوره‌های برگزار شده معادل 30 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این راستا دوره‌های تخصصی کاربردی، جلسات متعدد بررسی محتوای دوره با حضور مدرسان مربوطه، رؤسا و کارشناسان مدیریتها و واحدهای مورد نظر و نماینده آموزش در این شرکت برگزار شده است.

رئیس آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران ادامه داد: حاصل این جلسه ها تدوین محتوای متناسب با نوع فعالیتها و ماموریتهای ویژه شرکت به همراه مواردعملی از پروژه‌های مورد نظر بوده و تلاش شده در کنار اجرای دوره‌های یاد شده بازدیدهای تخصصی از تجهیزات طرحهای شرکت با هدف بررسی فنی موضوعات مربوطه صورت پذیرد.

به گفته وی، به منظور توسعه توانمندی نیروی انسانی در حوزه زبان انگلیسی تخصصی دوره‌های ESP شامل اصول و فنون تعاملات اجتماعی، اصول و فنون اداره جلسه ها، اصول و فنون ارائه جلسه ها، دوره آمادگی برای زبان تخصصی اصول و فنون مذاکره برای همکاران با سطح زبان حداقل UPPER INTERMEDIATE و دوره زبان تخصصی اصول و فنون مذاکرات تلفنی ویژه مسئولان دفاتر و روابط عمومی برگزار شد.

برزی اظهار کرد: ارزیابیهای صورت گرفته از دوره‌های یاد شده از طریق توزیع فرمهای ارزشیابی نشان‌دهنده رضایت همکاران و اثر بخش بودن این دوره‌هاست.

کد خبر 261441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =