حفاری شمال 5 حلقه چاه توصیفی در آزادگان جنوبی حفر می کند

مجری طرح توسعه آزادگان جنوبی گفت: براساس قرارداد، شرکت حفاری شمال با سه دکل، پنج حلقه چاه توصیفی در میدان آزادگان جنوبی حفر می کند.

مسعود مرعشی در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به امضای قرارداد با شرکت حفاری شمال برای حفاری پنج حلقه چاه توصیفی، اظهارکرد: اطلاعات نهایی این چاهها برای اجرای فاز 2 میدان آزادگان جنوبی اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان این‌که براساس قرارداد، حفاری شمال باید سه دکل را به منطقه آزادگان جنوبی منتقل کند، افزود: هم اکنون 2 دستگاه دکل به منطقه منتقل شده است.

مجری طرح توسعه آزادگان جنوبی ادامه داد: البته شرکت حفاری شمال اعلام کرده است که برای شتاب بخشیدن به عملیات حفر چاهها، پنج دستگاه دکل را به منطقه منتقل خواهد کرد. 

مسعود محتشمی فر، مدیر پروژه آزادگان جنوبی در شرکت حفاری شمال نیز در این باره گفت: دومین دکل ملکی NDC117 شرکت حفاری شمال در منطقه آزادگان جنوبی حفاری توصیفی خود را آغاز کرده است که پیش بینی می شود تا 9 ماه دیگر این حفاری به پایان برسد، دکل نخست حفاری NDC111 نیز  هم‌اکنون 3800 متر حفاری کرده و 300 متر حفاری دیگر باقی مانده، کمتر از یکماه دیگر به پایان می رسد. 

 

کد خبر 261455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =