۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
  • کد خبر: 261461
توسعه زیرساختهای فرودگاه خارک

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اقدامهای صورت گرفته برای توسعه زیرساختهای فرودگاه خارک، گفت: پارسال بیش از چهار هزار و ۸۰۰ پرواز در این فرودگاه انجام شد.

به گزارش شانا، احمد باقری مقدم با بیان این مطلب درباره پروازهای صورت گرفته به جزیره خارک اظهار کرد: در مجموع ۹۲ پرواز خروجی و پرواز ورودی به این جزیره در طول هفته صورت می گیرد. پارسال با انجام چهار هزار و ۸۰۵ پرواز در این فرودگاه ۲۳۹ هزار و ۴۹ هزار مسافر جابجا شدند.

وی، افزود: این مسافران شامل ساکنان بومی و کارکنان صنعت نفت و پتروشیمی مستقر در جزیره خارک هستند.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، یادآورشد: پروازهای یاد شده به جزیره خارک به طور عمده از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، بوشهر، اهواز، بهرگان و بالعکس انجام شده است.

باقری مقدم ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله پشتیبانی از تولید و صادرات نفت خام کشور، فرودگاه شهدای جزیره خارک نقشی اساسی در انجام این مامویت مهم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، وی، گفت: طول باند فرودگاه جزیره خارک پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یکهزار و ۲۰۰ متر بود که پس از انقلاب به یک هزار و ۸۰۰ متر افزایش یافت و هم اکنون نیز، طول این باند دو هزار و ۳۳۴ متر و در حد استاندارد است.

کد خبر 261461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =