برجام، بازارها را به روی ناوگان نفتکش ایران گشود

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران(NITC)با بیان این که برجام، بازارها را دوباره به روی ما باز کرد، گفت: اکنون همه شرکتهای بین‎المللی می‎توانند با این شرکت همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ( NITC ) با بیان این که برجام،  بازارها را دوباره به روی ما گشود، گفت: اکنون همه شرکتهای بین‎المللی می‎توانند با NITC همکاری کنند.

به گزارش شانا، علی اکبر صفایی امروز( سه شنبه، 4خردادماه) در سمینار مشترک شرکت ملی نفتکش ایران و موسسه رده‎بندی لویدز با بیان این که یکی از موضوعات اصلی ما در این شرکت موضوع نیروی انسانی است که به عنوان ارزشمند‎ترین دارایی‎مان به آن نگاه می‎کنیم، افزود: به تازگی برنامه جامع آموزش نیروی انسانی شاغل در خشکی در این شرکت تدوین شده است.

وی با اشاره به این که ما نیاز داریم که نیروهای شاغل در خشکی با توجه به شغل ‎و کارشان به طور مداوم آموزش داده شوند که خوشبختانه این برنامه اکنون از سوی واحد آموزش این شرکت در حال اجراست، تصریح کرد: برنامه دیگر ما در زمینه نیروی انسانی مربوط به خانواده دریانوردان است به طوری که بتوانیم با اتخاذ تدابیر مناسب به آنها مشاوره‎های لازم را از جمله مشاوره‌های پزشکی ارائه دهیم.

صفایی به تصویب برنامه پنجساله شرکت ملی نفتکش ایران از سوی هیئت مدیره و سهامداران این شرکت اشاره کرد و افزود: براساس این برنامه در آینده شاهد نوسازی ناوگان نفتکش ایران خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران سپس به مسائل محیط زیستی اشاره کرد و با بیان این که اثرات عملیات ناوگان روی محیط زیست دریایی برای ما بسیار مهم است، گفت: در این راستا مدیریت فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به طور ویژه روی موضوعات مرتبط با محیط زیست متمرکزاست ضمن این که تدوین برنامه بهره‎وری انرژی در ناوگان این شرکت نیز در دست اقدام  است.

به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، صفایی با بیان این که استراتژی شرکت ملی نفتکش ایران ایمنی و امنیت ناوگان و حفظ محیط زیست است، تصریح کرد: سعی ما همیشه بر این بوده است که ناوگان خود را بالاتر از استانداردها و قوانین بین‌المللی و منطبق با نیاز مشتریان بزرگ خود حفظ و نگهداری کنیم.
سمینارمشترک شرکت ملی نفتکش ایران و موسسه رده‎بندی لویدز انگلیس امروز با هدف بررسی راهکارهای افزایش بهره‎روی انرژی و بازده عملیات در صنایع کشتیرانی و نفت و گاز در محل این شرکت برگزار شد.

این سمینار که با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفتکش ایران، موسسه رده بندی لویدز و جمعی از مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، شرکتهای نفتی و پتروشیمی برگزار شد، امروز به کار خود کار پایان می‎دهد.

از جمله موضوعهای مطرح شده در این سمینار می‎توان به بررسی نقش تکنولوژی و فناوریهای روز دنیا در صنایع کشتیرانی، نفت و گاز، بهبود فرآیندهای ایمنی و بازرسی، بیمه، افزایش بهره‎وری در انرژی، ارتقای آموزشها‎ و سرمایه‌گذاری در حوزه‎های یادشده اشاره کرد.

کد خبر 261481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =