طراحی و ساخت مرکز تلفن سیار عملیاتی در مارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از دستاورد بزرگ مخابراتی این شرکت در ساخت یک مرکز تلفن سیار عملیاتی تخصصی و پیشرفته خبر داد.

به گزارش شانا، جهانگیر پورهنگ با ابراز خرسندی از توان نوآورانه کارکنان شرکت نفت و گاز مارون گفت: این مرکز تلفن سیار با هدف استفاده در شرایط عملیاتی و آموزش واقعی، طراحی و ساخته شد.

به گفته وی، نمایندگیهای شرکت خارجی تامین کننده این مراکز تلفن در ایران نیز این چنین مرکزی را در اختیار نداشته و از مراکز مجازی برای برگزاری دوره های آموزشی مراکز تلفن استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، افزود: این مرکز که قابلیت واگذاری خطوط تلفن آنالوگ، دیجیتال، IP و دکت را دارد و می‌تواند در هرنقطه مورد نیاز در زمان بسیار کوتاهی راه اندازی و به مشترکان سرویس دهی کند، از سوی کارشناسان اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شد.

پورهنگ با اشاره به این که این مرکز برای نخستین بار در سطح مناطق نفتخیز جنوب توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ساخته شده است، افزود: ما با استفاده از تجهیزات یدکی و بدون استفاده مراکز تلفن شرکت و با صرف هزینه ای معادل 100 میلیون ریال این مرکز را ساخته ایم، حال این که ارزش آن معادل پنج میلیارد ریال است و با صرف 300 میلیون ریال دیگر براحتی می توانیم نمونه دیگری با تمام قابلیتها و کارایی مشابه را نیز بسازیم.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همچنین از برگزاری دوره آموزشی مدیریت و نگهداری مراکز تلفن تحت عنوان ADMIN2 در این شرکت با استفاده از این مرکز تلفن خبر داد.

کد خبر 261534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =