انضباط مدیریت عرضه و مصرف، دستاورد طرح پیمایش است

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، دستاورد طرح تخصیص گازوئیل به ازای پیمایش را انضباط مدیریت عرضه و مصرف اعلام کرد.

عباس کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به مصرف بهینه و افزایش تولید نفت‌گاز به لحاظ فرهنگی و اعمال مدیریت عرضه و مصرف نیازمند تعریف سازوکاری برای تحویل متناسب با مصرف سوخت بودیم.

وی ادامه داد: در این راستا ارائه و اجرای طرح تخصیص گازوئیل به ازای پیمایش زمینه اصلاح و برقراری نظم بر مدیریت عرضه و مصرف سوخت نفت‌گاز را در کشور فراهم کرد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: زمانی تصور توزیع سوخت برمبنای حرکت چرخهای خودروهای سنگین مشکل به نظر می‌آمد اما با بهره‌مندی از تفکر، برنامه‌ریزی و استفاده کامل از قابلیتها و تفاهم عقلی و علمی برمبنای رسالتها و اهداف ارگانهای مربوطه، این موضوع محقق شد.

به گفته وی، اکنون گامهای بسیار ارزشمندی در بحث پیمایش یعنی تحویل سوخت در ازای پیمایش برداشته شده است که امیدواریم با اجرای این طرح وضع وسائط نقلیه دیزلی برون شهری سامان یابد.

کاظم‌پور، نقطه قوت این طرح را وجود اطلاعات، آمار و سامانه های مربوطه در سازمان راهداری اعلام کرد و گفت: این طرح با همکاری سازمانهای ذیربط از انضباط و شکل بهتری در اجرا برخوردار شد.

وی تاکید کرد: از ابتدای اجرای این طرح کمیته‌های مختلفی کار را به صورت راهبردی پیش بردند و در هر قدم از اجرا، طرح پیمایش به نحو مقتضی پایش شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: با اجرای علمی طرح عرضه گازوئیل به ازای پیمایش تاکنون کمترین مشکلی در زمینه تخصیص ندادن مناسب و تحویل بموقع سوخت از نظر زیرساختی که مانع نگهداشت آنلاین سیستم باشد، بوجود نیامده است.

وی، بزرگترین دستاورد اجرای این طرح را کاهش قابل توجه مصرف نفت‌گاز در کشور اعلام کرد و افزود: اجرای کامل این طرح ‌ بقای سامانه هوشمند سوخت را ایجاب می کند که آثار مثبت آن را در ماههای آینده شاهد خواهیم بود.

کد خبر 261589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =