نشست همکاری پتروشیمی مسجدسلیمان و ADKL آلمان برگزار شد

نشست همکاری شرکتهای پتروشیمی مسجدسلیمان و ADKL آلمان با هدف گسترش همکاری میان 2 شرکت در هتل آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، عصر امروز ( چهارشنبه، پنجم خردادماه) نشست همکاری شرکتهای پتروشیمی مسجد سلیمان و  ADKL آلمان با هدف گسترش همکاری میان دو شرکت در محل هتل آزادی پارسیان تهران برگزار شد. 

در این نشست گرت دون، وزیر اقتصاد، انرژی و صنعت ایالت نوردراین-وستفالن آلمان و هیئت همراه وی، مدیرعامل شرکت ADKL آلمان و یوسف داودی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور دارند.

این نشست به منظور گسترش همکاری در زمینه های تامین مالی و انتقال فناوری در حال برگزاری است. 

در هیئت اعزامی نوردراین-وستفالن آلمان که به تهران آمده است، افزون بر وزیر اقتصاد این ایالت، ٢ نماینده مجلس ایالتی و نیز نمایندگانی از اتاقهای بازرگانی و صنایع دوسلدورف، کلن، هاگن و همچنین اتاق بازرگانی و صنایع ایالتی وستفالن حضور دارند.، همچنین نمایندگان نزدیک به ٦٠ بنگاه اقتصادی این هیئت را در این سفر همراهی می‌کنند.

ایالت نوردراین وستفالن آلمان پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور و چهارمین ایالت از نظر وسعت جغرافیایی است که چهار شهر از ١٠ شهر بزرگ آلمان، یعنی کلن، دوسلدورف، دورتموند و اسن در این ایالت قرار دارند.

وزیر اقتصاد، انرژی و صنعت ایالت نوردراین-وستفالن آلمان که در راس این هیئت به تهران آمده است، از آمادگی صنایع این ایالت برای همکاری با ایران و بررسی بیشتر امکان سرمایه‌گذاری مشترک خبر داد. 

کد خبر 261591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =