کیخایی: خوش شانس بودیم، می توانستیم قهرمان شویم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی بود. باید از دل لیگ بازیکنان شایسته و ملی تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، مهران کیخایی، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درباره نایب قهرمانی تیمش در فینال لیگ برتر هندبال، گفت: بازی خیلی خوب و پایاپایی بود، رقابت به گونه‌ای بود که تا دقایق پایانی قهرمان این دوره مشخص نبود؛ به طور کلی بازی مطلوبی بود و به تیم منیزیم فردوس تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز درباره عملکرد شاگردانش، گفت: بازیکنان خوب بازی کردند و به قولی فراتر از انتظار ظاهر شدند، من از همه‌ آنها ممنونم. البته باید بگویم ما می توانستیم از این بهتر هم باشیم و قهرمان شویم حتی من و کادر فنی ام بازیکنان را نسبت به بازی گذشته از لحاظ روحی و روانی آماده کردیم و آنها هم مسلط تر حاضر شدند، ولی تیم ما در بعضی ضربات کم‌شانسی آورد و نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

کیخایی در مورد کیفیت لیگ و این که شرایط می تواند بهتر از این باشد گفت: لیگ باید مستمر و پویا و دارای یک برنامه‌ منظم باشد که شروع، پایان و نیم فصل آن مشخص باشد و تاخیر‌های کمتری را در آن شاهد باشیم، تا تیم‌ها که در فرم آمادگی قرار گرفته‌اند از این فرم خارج نشوند. باید لیگ به گونه‌ای باشد که با آن از هندبال ایران دفاع کنیم. لیگ باید بازیکنان مستعد و حرفه‌ای را در انتها تربیت کند و باید به سمتی برویم که لیگ منظم برگزار شود و برخورد تیم‌ها در طول سال با هم بیشتر شود تا پیشرفت هندبال را شاهد باشیم.

کد خبر 261659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =