مانور مقابله با شرایط اضطراری در انبار نفت بروجرد برگزار شد

مانور مقابله با شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل به منظور ارتقای سطح آمادگی نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان و ارزیابی تجهیزات موجود در انبارهای نفت برگزار شد.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، درباره برگزاری این مانور به خبرنگار شانا گفت: بر اساس برنامه‌‌ریزی و ابلاغ دستورعملهای صادره از سوی اداره HSE ستاد تهران، این مانورها به صورت سالیانه در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود که امسال برای نخستین بار (چهارشنبه، پنجم خردادماه) در انبار نفت بروجرد برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این مانور را ارتقاء سطح آمادگی نیروهای شرکت، ارزیابی تجهیزات موجود در انبارهای نفت و سنجش توان نیروهای امداد و نجات منطقه لرستان در شرایط مواجهه با حوادث واقعی عنوان کرد.

بهرامی ادامه داد: افزایش هماهنگی و تعامل میان ارگانهای امدادی و همکار، استفاده از تجهیزات تخصصی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، ایجاد حس اعتماد به نفس در میان کارکنان شرکت از دیگر نتایج این مانور است.

وی، با بیان این که شناسایی حوادث و سوانح هر منطقه امکان مقابله با شرایط و کاهش خسارات را در پی خواهد داشت، گفت: این مانور با همکاری مجموعه‌ای از دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان از جمله سازمان آتش‌نشانی، اورژانس ، هلال احمر، نیروی انتظامی و ارتش برگزار شد.

کد خبر 261677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =