ژاپنیها به پروژه‌های پالایشی ایران بازمی گردند

همکاری شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت ژاپنی جی سی سی پی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شانا، هاشم الحسینی، ‌رئیس مهندسی پالایش و برنامه‌ریزی تولید شرکت پالایش نفت اصفهان در دیدار با مدیرعامل شرکت ژاپنی جی سی سی پی، گزارشی از پروژه‌های عملیاتی و زیست‌محیطی از پالایشگاه اصفهان ارائه داد.

وی افزود: این شرکت اجرای طرح جامعی را با رویکرد زیست‌محیطی در قالب سه پروژه عظیم  و با عنوان «بهبود فرآیند و بهینه‌سازی» در دستور کار خود دارد که از این طرح، پروژه احداث مجتمع بنزین‌سازی در سال 94 به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع اجرایی بزودی پروژه‌های دیگر این طرح به مرحله انجام برسد.

‌رئیس مهندسی  پالایش و برنامه‌ریزی تولید شرکت پالایش نفت اصفهان، با بیان این که پالایشگاه اصفهان با رعایت قوانین سازمان محیط زیست فعالیت می کند و برای حفظ محیط‌ زیست اهتمام دارد، تصریح کرد: در سالهای اخیر پروژه‌های زیست‌محیطی همچون گازسوز کردن کوره‌ها، بهره‌برداری از RO یا اسمز به روش معکوس برای استحصال حداکثری پساب، پروژه نصب آنالایزرهای آنلاین بر روی خروجی دودکشها بر اساس توافق با اداره کل محیط زیست استان و ارسال آنلاین اطلاعات، امضای قرارداد با شرکتهای معتمد سازمان حفاظت محیط زیست برای پایش آلاینده‌های آب و دهها پروژه دیگر به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرعامل شرکت  جی سی سی پی نیز پس از بازدید از واحدهای پالایشگاهی و کارگاه مرکزی، ضمن ابراز خرسندی برای حضور در شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: شرکت ما امیدوار است با برگزاری مجدد دوره‌های آموزشی در بخش پالایش نفت و دیگر مسائل مورد نیاز صنعت نفت با شرکتهای نفتی ایران همکاری کند.

تسویوشی ناکایی، مدیرعامل شرکت ژاپنی جی سی سی پی که برای شرکت در آیین گشایش دوره آموزشی مدیریت امنیت و نگهداری پالایشگاهی به ایران سفر کرده است، به همراه  همکاران و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش از  پالایشگاه اصفهان بازدید کرد.

شرکت  جی سی سی پی که انجمنی متشکل از چند شرکت ژاپنی است تاکنون به بیش از ١٤٠٠ ایرانی آموزش داده و این نخستین حضور او در ایران از سال ٨٩ تاکنون است.

کد خبر 261763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =