نفت مسجد سلیمان به صدر برگشت

رقابت حساس دو تیم مطرح و صاحب شانس قهرمانی، نفت مسجد سلیمان و ملی حفاری اهواز نه تنها بر گرمای لیگ گلف افزود، بلکه کار قهرمانی را به هفته پایانی موکول کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در ادامه دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف آقایان تیم نفت مسجد سلیمان که از مدعیان اصلی قهرمانی است در خانه میزبان همشهری خود آزادگان مسجد سلیمان بود که توانست در دیداری سخت و نفس گیر  با نتیجه 3 بر 2 بر حریف خود غلبه کند.

همچنین تیم ملی حفاری اهواز که به تهران آمده بود درمجموعه ورزشی انقلاب به مصاف هیئت گلف تهران رفت که تیم تهرانی موفق شد با نتیجه  2 بر 1 حفاری را شکست دهد.

حال با نتایج به دست آمده نفت مسجد سلیمان 12 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول برگشت و ملی حفاری اهواز هم با همان 9 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.

فینال دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف آقایان کشور چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که در این دوره از بازی‌ها هیئت گلف تهران با آزادگان مسجد سلیمان در مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند.

در همین حال ملی حفاری اهواز و نفت مسجد سلیمان دو تیم مدعی عنوان قهرمانی در داربی نفتیها در اهواز به مصاف هم خواهند رفت، تا چهره تیم قهرمان در این رقابت شناخته شود.

حساسیت این رقابت از آن جهت قابل توجه است که تیم ملی حفاری در صورت شکست تیم نفت می تواند قهرمان لیگ شود اما تیم نفت مسجدسلیمان که شانسش برای قهرمانی بسیار بیشتر از رقیب است تنها به یک تساوی و یک امتیاز احتیاج دارد.

در این دوره از بازیها چهار تیم به صورت رفت و برگشت و مرحله ای به مصاف یکدیگر می روند که با اتمام باز یهای این هفته تیمهای نخست تا سوم مشخص خواهند شد.



کد خبر 261768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =