کاپیتان نفت و گاز گچساران: برای صعود به حمایت هوادارن احتیاج داریم

کاپیتان نفت و گاز گچساران از هواداران تیمش تقاضا دارد روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه برای حمایت از این تیم حماسه ای دیگر را خلق کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، نبی الله اسدی، کاپیتان نفت و گاز گچساران درباره عملکرد تیم نفت در بازی رفت مقابل پارس جنوبی جم گفت: در بازی رفت دو نیمه کاملا متفاوت داشیم، در نیمه نخست موقعیتهای خوبی ایجاد کردیم و فشار زیادی بروی دروازه جمیها وارد کردیم که متاسفانه توپهای ما وارد دروازه حریف نشد و با آغاز نیمه دوم بازهم به حمله های خود ادامه دادیم که با بدشانسی 2 گل دریافت کردیم و در کل باید بگویم در بازی رفت حق ما هیچ وجه باخت نبود.  

کاپیتان نفت و گاز گچساران در باره بازی برگشت با پارس جم نیز گفت: در بازی برگشت ما هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت داریم و امیدوارم با تلاش و همت همه اعضا تیم پیروز این مسابقه باشیم و بار دیگر  باعث خوشحالی هواداران خود شویم.

اسدی درباره حمایت تماشاگران نفت و گاز و حضور انها در ورزشگاه گفت: از همه هواداران و جوانان غیرتمند بام نفتی ایران گچساران، در خواست دارم که در روز سه شنبه (11 خردادماه) با حضور در ورزشگاه شهدای نفت گچساران  از تنها تیم فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد حمایت کنند.  
 

کد خبر 261773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =