14 هزار انشعاب گاز در استان گیلان نصب شد

با توسعه زیر ساختها و افزایش اجرای عملیات گازرسانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 14هزار انشعاب گاز در استان گیلان نصب شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: از این تعداد، 374 مورد در مناطق شهری و 13 هزار و 754 مورد نیز در مناطق روستایی و کوهستانی اجرا شده است.

جمشید ظهیری افزود: با برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان امسال تعداد 60 هزار علمک دیگر در استان نصب خواهد شد که در مجموع 74 هزار مشترک دیگر در بخش شهر و روستا از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان این که از ابتدای سال تاکنون بیش از 340 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سطح استان انجام شده است، گفت: در اردیبهشت ماه امسال 205 کیلومتر عملیات شبکه گذاری اجرا شد که رشد 50 درصدی نسبت به ماه گذشته و رشد 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

ظهیری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در نیمه اول امسال 500 کیلومتر شبکه گذاری جدید در استان انجام خواهد شد که در مجموع شبکه گذاری گاز در سال 95 به بیش از 840 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، امسال اجرای عملیات شبکه گذاری گاز نسبت به مدت مشابه پارسال رشدی سه برابری را نشان می دهد.

وی با بیان این که امسال با اجرای پروژه های بند «ق» در استان روند گازرسانی به تمام نقاط شهری و روستایی تسریع و تسهیل خواهد یافت گفت: پارسال دو هزار و 700 کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان انجام شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از دو برابر افزایش داشته است.

کد خبر 261802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =