علاقمندی لهستان برای توسعه همکاریها با ایران در حوزه انرژی

معاون وزیر توسعه لهستان در دیدار با وزیر امورخارجه ایران بر علاقمندی دولت متبوع خود به گسترش روابط و همکاریها با ایران در حوزه های مختلف از جمله توریسم، انرژی و بانکی تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از وزارت امورخارجه، معاون وزیر توسعه لهستان با حضور در هتل محل اقامت محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران با وی دیدار و درباره همکاریهای اقتصادی 2 کشور گفتگو و رایزنی کرد.

ظریف در این ملاقات با تشریح ظرفیتهای گسترده اقتصادی ایران بر تصمیم و اراده سیاسی دولت ایران برای گسترش روابط با لهستان در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

معاون وزیر توسعه لهستان نیز بر علاقمندی دولت متبوع خود به گسترش روابط و همکاریها با ایران در حوزه های مختلف از جمله توریسم، انرژی و بانکی تاکید کرد.

شایان یادآوری است که محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه در ادامه برنامه کاری خود در لهستان، امروز (دوشنبه، 10 خردادماه)در همایش مشترک اقتصادی ایران و لهستان که در ورشو در حال برگزاری است، حضور یافت.

در این همایش که توسط اتاقهای بازرگانی دو کشور برگزار می‌شود 60 بازرگان و مدیر شرکتهای ایرانی و تعداد زیادی از بازرگانان لهستانی جضور دارند.

 

کد خبر 261878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =