بازار پلی پروپیلنها در بورس کالا روز متعادلی را پشت سر گذاشت

بازار پلی پروپیلنها پس از اعمال قیمتهای پایه جدید در تالار پتروشیمی بورس کالا با تعادل دنبال شد.

به گزارش شانا، امروز (دوشنبه، 10 خرداد ماه) عرضه محدود پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C پتروشیمی نویدزرشیمی در تالار پتروشیمی بورس کالا سبب شد تا خریداران تقاضایی بیش از عرضه ثبت کنند، عرضه ۱۰۵ تنی این کالا ۹۹۳۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۸ تومان و قیمت خرید آن هم چهار هزار و ۲۶۶ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه پلی پروپیلنهای نساجی Z۳۰S و C۳۰S مارون هم گر چه با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شد، اما بازاری متعادل تر نسبت به گذشته داشتند، به طوری که عرضه ۱۵۶۲ تنی گرید Z۳۰S با ۱۷۸۲ تن تقاضا روبرو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۸۹ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم سه هزار و ۲۹۰ تومان رقم خورد.

عرضه ۷۷۰ تنی C۳۰S هم امروز ۱۰۷۸ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت پایه ۳ هزار ۲۸۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال، امروز پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی به میزان ۳۷۵ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۸۹ تومان فروخته شد. پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه نیز با قیمت پایه ۳ هزار و ۶۷۸ تومان و با حجم ۲۱۶ تومان معامله شد.

امروز پتروشیمی مهاباد نیز اولین عرضه پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۴۰۲ خود با حجم ۴۸۰ تن را در بورس کالا انجام داد، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۶۹۰ تومان عرضه شده بود که به میزان ۲۴ تن توسط کارگزاران خریدرای شد.

پلی پروپیلن نساجیSF۰۶۰ و پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار هم امروز وارد سیستم مچینگ شدند. آمونیاک مایع پتروشیمی خراسان و اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با استقبال اندک خریداران روبرو شدند.

عرضه ۱۵۰۰ تنی وکیوم باتوم پالایش نفت شیراز نیز به همین میزان تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۹۲ تومان معامله شد.
کد خبر 261909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =