سازمان لیگ از نفت وگاز اروندان برای ساخت ورزشگاه خرمشهر قدردانی کرد

به دنبال برگزاری فینال جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، سازمان لیگ از مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان به دلیل تلاش برای ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، همزمان با برگزاری فینال جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور «یادواره آزادسازی خرمشهر»، سازمان لیگ در میان دو نیمه این دیدار از سلطان کمالی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به دلیل انجام اقدامهای مستمر برای ساخت این ورزشگاه 15 هزار نفری در شهر خرمشهر قدردانی کرد.

ورزشگاه خرمشهر با ظرفیت 15 هزار نفر و مطابق با استانداردهای فیفا در زمینی به وسعت 140 هزار مترمربع (۱۴ هکتار) در ابتدای جاده خرمشهر – اهواز از سوی شرکت نفت و گاز اروندان همسو با سیاستهای مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت ساخته شده و از سوی این شرکت به مردم خرمشهر تقدیم شده است.

این ورزشگاه مجهز به همه تجهیزات و امکانات و سالنهای مجزا، جایگاه ویژه خبرنگاران و مقامات، دوربین مداربسته، پیست دو و میدانی (تارتان)، اتاق تست دوپینگ، بخش اورژانس، بورد نمایش امتیازات (score board) و پارکینگ عمومی به وسعت 25 هزار مترمربع بوده و یکی از طرحهای عمرانی شرکت نفت و گاز اروندان برای ارتقای سطح سلامت، شادابی و ورزش مردم و جوانان خرمشهر است.

فینال جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور «یادواره آزادسازی خرمشهر» یکشنبه شب (‌9 خردادماه) در ورزشگاه نفت وگاز اروندان خرمشهر میان 2 تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که با پیروزی تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. 

 

 

 

کد خبر 261947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =