دوره های آموزشی مختص مدیران پروژه صنعت نفت پایان یافت

هفت دوره آموزشی مدیران پروژه های آتی نفت که از حدود یکماه و نیم قبل در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت آغاز شده بود، امروز با برگزاری دو جلسه آموزشی دیگر، بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار شانا، مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت امروز (سه شنبه، 11 خردادماه) میزبان افراد منتخب این مرکز در بحث پرورش مدیران پروژه برای آینده صنعت نفت بود.

بر این اساس، دوره آموزشی حقوق قراردادها از 9 صبح امروز با تدریس سیدمصطفی زین الدین آغاز شد و ساعت 14 بکار خود پایان داد؛ همچنین دوره آموزشی تامین منابع مالی با تدریس محمدحسن موسوی زاده از 15 بعدازظهر امروز آغاز شد و دقایقی پیش پایان یافت.

دوره های آموزشی برای افراد منتخب مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در مبحث مدیریت پروژه، از حدود 6 هفته گذشته در محل این مرکز آغاز بکار کرد و طی این مدت حدود 20 جلسه مشتمل بر هفت عنوان آموزشی برای این افراد برگزار شد. دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه یکی از هفت دوره آموزشی این مرکز بود که از سوی بیژن زنگنه، وزیر نفت تدریس شد.

بر اساس این گزارش، دوره بعدی آموزشی در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برای افراد منتخب در مبحث دستیاران دفاتر در آینده ای نزدیک برگزار می شود.

کد خبر 262012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =