ایران و آلمان می‌توانند شریک راهبردی تجاری مناسبی برای یکدیگر باشند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور هیئتهای مختلف تجاری در ایران گفت: ایران و آلمان می‌توانند در حوزه های مختلف صنعت با هم همکاری کند، زیرا 2 کشور شریک راهبردی تجاری مناسبی برای یکدیگر هستند.

به گزارش شانا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا نعمت زاده امروز (سه‌شنبه، 11 خردادماه) در مراسم افتتاح مرکز همکاریهای اقتصادی ایران و اروپا در برلین گفت: افتتاح این مرکز آغاز خوبی برای احیای همکاریهای جدید با اروپاست.

وی با اشاره به سابقه طولانی همکاریهای اقتصادی ایران و آلمان افزود: مرکز تجارت ایران و اروپا می‌تواند شرکتها و بازرگانان 2 کشور را به هم نزدیکتر کند.

نعمت زاده با بیان این که پیش از اعمال تحریمها علیه ایران، حجم همکاریهای ایران و آلمان هفت تا هشت میلیارد دلار بود، تصریح کرد: پس از توافق هسته‌ای می‌توانیم دوباره به این ارقام دست پیدا کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: اکنون ما هیچ محدودیتی برای مراودات تجاری نداریم و اکنون شرکتهایی هم که ملاحظه هایی داشتند درک کردند که می‌توانیم به راحتی همکاری کنیم.

وی با اشاره به حضور هیئتهای مختلف تجاری در ایران گفت: می‌توانیم در حوزه های مختلف صنعت با یکدیگر همکاری کنیم و یک شریک راهبردی تجاری مناسبی برای یکدیگر باشیم.

کد خبر 262016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =