سرمایه گذاری و تجارت در ایران با چشم انداز روشنی دارد

وزیر امورخارجه با بیان این که موانع بانکی میان ایران و فنلاند باید برطرف شود، گفت: سرمایه گذاری و تجارت در ایران ایمن، سودبخش و با چشم انداز و آینده‌ای روشن همراه است.

به گزارش شانا به نقل از وزارت امورخارجه، محمدجواد ظریف که به فنلاند سفر کرده است، عصر دیروز (سه‌شنبه، 11 خردادماه) در همایش اقتصادی فنلاند و ایران گفت: حضور بازرگانان در این همایش نشانگر فرصتهای موجود در همکاری اقتصادی 2 کشور است، نیازی نیست که بگویم چه فرصتهایی برای همکاری وجود دارد، اما وظیفه ما رفع موانع موجود از جمله مشکلات بانکی است.

وزیر امورخارجه افزود: سرمایه گذاری و تجارت در ایران ایمن، سودبخش و با چشم انداز و آینده‌ای روشن همراه است، ملت ایران در برابر تحریم مقاوم و برای ابراز نظرات و انتقادهای خود بجای سربریدن، در پای صندوقهای رای حاضر می‌شود و در بخشهای اقتصادی فعال هستند.

وی تاکید کرد: ما به بخش خصوصی اعتماد و به نسل جوان تحصیلکرده خود اتکا می‌کنیم و بسیار خوشحالیم که صنایع دانش محور با مدیریت جوانان در ایران رو به گسترش است.

ظریف تصریح کرد: ایران کشوری تواناست و با عزم راسخ وارد حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری شده است که البته این مهم به نفع دنیا و همسایگان خواهد بود، زیرا امنیت، اقتصاد، علم و فناوری ما بومی است و این موضوع نیز به معنای محروم کردن خود از زنجیره ارزش جهانی نیست.

کد خبر 262047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =