سامانه آموزش مجازی شرکت گاز استان زنجان رونمایی شد

سامانه آموزش الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان با حضور رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل و کارکنان این شرکت رونمایی شد.

به گزارش شانا، رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران در این آیین با بیان این که توسعه امکانات و سیستمها بدون توسعه انسانها بی فایده است، گفت: توانمندسازی نیروها از اهداف مهم شرکت ملی گاز ایران است.
 
اسحاق فرشیدی، برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای هیئت مدیره و تدوین نظام جامع آموزش را از دیگر فعالیتهای مهم این شرکت در بخش آموزش برشمرد.
 
وی اظهار کرد: دوره های آموزش مجازی به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین دوره های عملی و حضوری شود اما بعنوان یک واحد مکمل اجتناب ناپذیر و ضروری است.
 
فرشیدی تصریح کرد: این دوره های آموزشی می تواند برای همه کاربران قابل استفاده باشد، بویژه دانشجویان می توانند با فرایند های اکتشاف، پالایش، انتقال و توزیع گاز طبیعی بخوبی آشنا شوند.
  
وی، کاهش هزینه، استفاده از امکانات و فناوریهای روز در قالب فیلم و انیمشن و پاورپوینت، افزایش کارآیی و مدیریت اوقات آزاد کارکنان و... را از مهمترین مزیتهای سامانه آموزش الکترونیکی عنوان کرد و افزود: با توجه به این که امکان ثبت دوره انتخابی از سوی سامانه وجود دارد می توان علایق و سلیقه همکاران را ارزیابی و در راستای دوره های آموزشی مورد نیاز برنامه ریزی کارآمدتری کرد.
  
فرشیدی اعلام کرد: این سامانه در راستای ارتقای سطح دانش پرسنل شرکت ملی گاز ایران و همسو با جدیدترین سیستمهای آموزشی از سوی مرکز آموزشی شهید بهشتی راه اندازی شده است.
کد خبر 262746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =