اولویت خطوط لوله و مخابرات نفت تکمیل پروژه‌های در حال ساخت است

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد: اولویت این شرکت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار شانا، عباسعلی جعفری‌نسب، مشکل نقدینگی برای اجرای پروژه‌های خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی را جدی دانست و تصریح کرد: امسال خط لوله تازه ای به بهره‌برداری نمی رسد.

وی افزود: پروژه‌هایی که در بخش توسعه تعریف شده‌اند از طریق شرکت ملی مهندسی و ساختمان اجرا می‌شوند که آنها نیز با توجه به شرایط عمومی حاکم بر جامعه با مشکلات کمبود نقدینگی روبرو هستند.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ابراز امیدواری کرد که با بهتر شدن شرایط اقتصادی و تدابیر مدیران، عملیات اجرایی پروژه‌ها شتاب بیشتری میی گیرد.

وی گفت: احتمال می رود سال آینده با بهبود شرایط اقتصادی شاهد بهره برداری از پروژه‌های جدید باشیم.

جعفری‌نسب درباره انجام عملیات پیگرانی هوشمند در مسیر خط لوله کرمانشاه- سنندج اعلام کرد: در زمان برگزاری مناقصه، اجرای پیگرانی هوشمند در این مسیر جزء شرح کار پیمانکار نبود ؛ اما مقرر شد این اقدام به صورت اضافه کاری به آنان ابلاغ شود که این خط نیز پیگرانی شود.

وی اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی مهندسی خوردگی در دستور کار پیمانکار قرار خواهد گرفت که براساس برنامه‌ریزی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران یاد آور شد: بخشی از عملیات اجرایی پیگرانی هوشمند توسط پیمانکاران ایرانی و بخشی از آن بوسیله پیمانکاران خارجی انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که مدیریت هزینه‌ها در منطقه غرب به خوبی انجام شده است، افزود: با مقایسه نرخ تورم، افزایش دستمزدها و غیره، هزینه‌های این منطقه فقط 8/2 درصد افزایش یافته که این موضوع نشان از مدیریت صحیح هزینه‌ها دارد.

وی اعلام کرد: خوشبختانه در منطقه غرب با استفاده از توانمندی نیروهای داخلی اقداماتی خوبی انجام شده و از نظر کمی و کیفی در حال رشد است.

کد خبر 263466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =