ظرفیت ورودی ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرستان مراغه افزایش می یابد

ظرفیت ورودی گاز شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی از 120هزار در ساعت کنونی به 220 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: برای اجرای خط تغذیه و انتقال، ساخت تاسیسات تقلیل فشار و افزایش ظرفیت ورودی گاز شهرستان مراغه، 130 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
ولی ا... دینی درباره وضع گازرسانی به شهرستان مراغه گفت: در راستای ایجاد زیرساختهای لازم برای تامین گاز طبیعی شهرک صنعتی مراغه و دیگر صنایع پرمصرف و همچنین تامین انرژی بخشهای کشاورزی، گردشگری و جلوگیری از افت فشار در مواقع اوج مصرف سال، ظرفیت خطوط تغذیه و انتقال مراغه با اجرای خط محور صنعتی و تقویت ایستگاه کنونی گاز ورودی از 120هزار مترمکعب در ساعت به 220 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.
   
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، میزان خانوار روستایی برخوردار از گاز شهرستان مراغه را 90 درصد برشمرد و اظهار کرد: 39 روستای دیگر این شهرستان در مرحله برنامه ریزی برای طراحی و انتخاب پیمانکار قرار دارند.
 
وی، فرهنگ سازی در زمینه استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی را از وظایف شرکت گاز استان برشمرد و خواستار استفاده اداره گاز شهرستان مراغه از ظرفیت اطلاع رسانی رادیو در جهت فرهنگ سازی و کاهش حوادث ناشی از مصرف نادرست از گاز طبیعی شد.
کد خبر 263586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =