سرمایه گذاری 410 میلیارد ریالی برای اجرای خط انتقال گاز پتروشیمی متانول کاوه

خط انتقال گاز پتروشیمیهای متانول کاوه و سیراف انرژی بطول تقریبی 20 کیلومتر و با سرمایه گذاری نزدیک به 410 میلیارد ریال در شهرستان دیر از توابع استان بوشهر اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که طرح گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی مورد توجه ویژه این شرکت قرار داد اظهار کرد: صنایع استان بوشهر سال گذشته با 99 درصد مصرف گاز، بیشترین سهم گاز مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند.
 
غلامعباس حسینی با بیان این که مصرف گاز استان بوشهر امسال به بیش از 13 میلیارد مترمکعب می رسد، افزود: این مقدار نسبت به پارسال که 11.5 میلیارد مترمکعب بود بیش از 1.5 میلیارد مترمکعب افزایش می یابد.
 
حسینی ادامه داد: پارسال با نصب 21 هزار و 366 انشعاب بیش از 22 هزار مشترک جدید به جمع مشترکان برخوردار از گاز استان اضافه شدند.
 
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، با اجرای طرحهای در دست اجرا و افزایش شمار شهرها و روستاهای برخوردار از گاز استان، آمار نصب انشعابها نیز به سرعت افزایش خواهد یافت.
 
وی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی طرح گازرسانی به مجتمع پتروشیمی متانول کاوه اعلام کرد: روند اجرای این خط انتقال گاز 24 اینچ تسریع یافته و با تکمیل طرح تا چند ماه آینده، ظرفیت انتقال یک میلیون مترمکعب گاز در ساعت فراهم که 400 هزار مترمکعب آن به پتروشیمی متانول کاوه منتقل می شود.
کد خبر 263601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =