شمسایی :  حرفهای زیادی برای گفتن داریم

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید داور بازی این تیم با بارسلونا تحت تاثیر نام حریف قرار داشته و برای همین یک پنالتی و یک گل صحیح نماینده ایران را نادیده گرفته است.

به گزارش خبرنگار شانا، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره شکست تیمش مقابل بارسلونای اسپانیا در مسابقات فوتسال جام باشگاههای جهان گفت: شاید اگر یک مقدار جوانان ما زودتر  به تیم اضافه می‌شدند یا مصدومانمان بیشتر در تمرینات حضور داشتند، می‌توانستیم بارسلونا را که یکی از بهترین تیمهای دنیاست از سر راه برداریم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات درباره رضایت از عملکرد شاگردانش و نیز دو بازی بعدی تیمش گفت: باید از بازیکنانم به دلیل غیرت و تلاششان تشکر کنم. فرق بارسا و تیم تاسیسات این است که تعداد بازیهایی که می‌کند بیشتر است. لیگ ما پنج ماه تعطیل بوده است ولی لیگ اسپانیا هفته قبل تمام شد. با این حال ما در این بازی خیلی خوب بودیم. عملکرد بازیکنان ما این نوید را می‌دهد که در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

شمسایی سپس به داوری اشاره کرد و ضمن انتقاد از عملکرد داور مسابقه، گفت: اگر داور به اسم بارسلونا نگاه نمی‌کرد توپی که منجر به گل سوم حریف شده بود را اوت اعلام می‌کرد. آن زمان بازی ۲ ـ یک بود و ما این شانس را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم و حتی پیروز شویم. حتی داور یک گل ما را قبول نکرد و یک پنالتی هم به سود ما نگرفت.  بعد از پایان مسابقه هم مربیان دیگر اعتقاد داشتند داور به نفع بارسلونا قضاوت می کرد.

سرمربی تاسیسات به نکته قابل توجهی در تیم بارسلونا اشاره کرد و گفت : یک نکته در طول این مسابقه برای من خیلی جالب بود. تا الان فکر می‌کردم فقط رشته والیبال است که آنالیزور دارد ولی امروز متوجه شدیم که چهار نفر در جایگاه ویژه هستند و بازی را همانند والیبال آنالیز می‌کنند و ثانیه به ثانیه اطلاعات را به سرمربی بارسلونا می‌دهند. اینجا بود که فهمیدم فاصله یک تیم حرفه ای با تیمی که تازه سه چهار سال است کار را آغاز کرده چقدر است و اسم  این تیم بی جهت بارسلونا نیست.

شمسایی درباره ارزیابی‌اش از تیمهای حاضر در این مسابقات نیز گفت: بالاترین سطح فوتسال که تاکنون در عمرم دیده ام همین مسابقات است که بهترینهای فوتسال از فالکائو گرفته تا تیاگو و روملو و تمام ستارگان اینجا هستند. همه بزرگان ایتالیا، روسیه، پرتغال و اسپانیا هم جمع هستند.
 
 

کد خبر 263620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =