توجیه باربادوس برای واردات ال ان جی از آمریکا

وزیر انرژی باربادوس اعلام کرد که برای واردات گاز ترینیداد و توباگو را نادیده نگرفته اند، و فقط به توصیه نخست وزیر این کشور و به منظور تضمین امنیت سطح ذخیره سازی برای مصرف زمستان حجم کمی از این سوخت را از آمریکا وارد کردند.

به گزارش روزنامه گاردین ترینیداد، دارسی بویجه، وزیر انرژی باربادوس اعلام کرد که این کشور از عملکرد خود مبنی بر واردات ال ان جی از آمریکا به جای کشورهای عضو جامعه کارائیب (کاریکوم) در همسایگی خود، مانند تیرینداد و توباگو، دفاع کرد.

وی گفت: ما برای واردات گاز، ترینیداد و توباگو را نادیده نگرفتیم، اما ما مقدار بسیار ناچیزی گاز نیاز داشتیم تا میزان ذخایر خود را افزایش دهیم که این کشور قادر نبود این مقدار را برای ما تأمین کند، مقدار ال ان جی وارداتی بسیار ناچیز بود که فقط سطح ذخایر را به اندازه مطلوب و به اندازه زمستان سال گذشته برسانیم.

بویجه ادامه داد: ما در گذشته هیچ واردات گازی نداشتیم؛ اما به خاطر بیاورید که فروندل استوارت، نخست وزیر این کشور در بیانیه ای در سال گذشته توصیه کرد که باید به منظور عدم قطعی برق این کار را انجام داد و ما نیز انجام دادیم.

باربادوس کشوری جزیره‌ای است که میان دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی و در شمال شرق ونزوئلا قرار گرفته‌است، جمهوری ترینیداد و توباگو نیز کشوری متشکل از دو جزیره در دریای کارائیب واقع در شمال آمریکای جنوبی است.

طبق گزارشها، باربادوس تنها کشور در جامعه کشورهای کارائیب است که در سال جاری میلادی از آمریکا ال ان جی وارد کرد.

گزارشی از اداره انرژی آمریکا نشان داد که باربادوس در بازه زمانی پنجم فوریه تا 20 آوریل سال جاری میلادی هفت میلیون و 432 هزار فوت مکعب ال ان جی از آمریکا خریداری کرده است.


کد خبر 263737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =