دست نشان: حنیف صادقانه بگوید پول بیشتری می دهند

سرمربی نفت آبادان در واکنش به رفتن عمران زاده از نفت گفت: اگرعمران زاده بخواهد، به او مرخصی می دهیم اما باید واقعیت را به ما بگوید.

به گزارش خبرنگار شانا، نادر دست نشان، سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به عذرخواهی حنیف عمران زاده از حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل بیماری مادرش گفت: از همین جا اعلام می کنم ما منتظر می مانیم تا بیماری مادر حنیف برطرف شود و پس از آن او را در تمرینات داشته باشیم. کاری هم که از دست ما بر می آید دعا است.

وی افزود: عمران زاده طبق قانون با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرارداد امضا کرده است و باید در تمرینات حاضر شود. حالا اگر می تواند خودش به خودش مرخصی بدهد و فسخ کند این کار را انجام دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که عمران زاده تماسی با وی برای بازگویی دلیل غیبتش داشته است یا خیر گفت: خیر، متاسفانه حنیف هیچ تماسی با من نداشته است. فقط مدیر برنامه او شب گذشته با من تماس گرفت و همین جملات را گفت که حنیف به خاطر بیماری مادرش نمی تواند نفت آبادان را همراهی کند.

دست نشان تصریح کرد: ما روی این بازیکن حساب باز کردیم و به دلیل این که خیالمان از جذب او راحت بود سه، چهار مدافع دیگر را رد کردیم. آنها هم به تیم های دیگر پیوستند. رفتار حنیف اخلاقات درست نیست و او باید یاد بگیرد قبل از اینکه قراردادش را امضا کند به تمام مشکلاتش فکر کرده باشد. یک استان و یک شهر منتظر این بازیکن بودند.

وی گفت: برای نمونه ما محسن حسینی را می خواستیم و بعد از جذب حنیف دیگر با او مذاکره نکردیم و این بازیکن هم با گسترش تمدید کرد.من یک سوال از حنیف دارم، مگر به یکباره مادرش مریض شده است. از همین جا به او می گویم که بچه مازندران هستم و می توانم به عنوان یک همشهری کمک کنم تا بیماری مادرش رفع شود.

شایان ذکر است، حنیف عمران‌زاده چند روز پیش با حضور در شهر آبادان و باشگاه نفت قراردادی یکساله را با این تیم امضا کرد تا فصل آینده در جمع زردپوشان قرار بگیرد، اما این بازیکن درحالی‌که قرار بود از دو روز پیش در اردوی نفت، در شهر آلاشت حضور پیدا کند، اما حاضر نشد.

عمران‌زاده درباره دلایل این اتفاق گفت: در ابتدا جا دارد از مدیرعامل، سرمربی و هواداران تیم فوتبال نفت آبادان عذرخواهی کنم و به خاطر اینکه آنها به من پیشنهاد همکاری دادند، از آنها ممنون هستم. با وجود اینکه یکی، دو پیشنهاد دیگر به دستم رسیده بود، اما قرارداد خوبی از لحاظ مالی با این باشگاه امضا کردم، اما متأسفانه به دلیل مشکل شخصی که عمده آن به بیماری مادرم برمی‌گردد، نمی‌توانم فصل آینده در خدمت این تیم باشم.

کد خبر 263755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =