هرمزگان ظرفیت مناسبی برای صادرات فرآورده های نفتی دارد

استاندار هرمزگان گفت: طرحهای بزرگی برای صادرات فرآورده های نفتی در این استان در حال اجراست که از جمله آن صادرات فرآورده های نفتی از طریق بندر شهید رجایی است.

به گزارش شانا، جاسم جادری استاندار هرمزگان در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر شهید رجایی گفت: با راه اندازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس، این استان ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات فرآورده های نفتی کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرحهای بزرگی برای صادرات فرآورده های نفتی در این استان در حال اجراست که از جمله آن صادرات این محصولات از طریق بندر شهید رجایی است.

جادری تصریح کرد: استانداری هرمزگان به عنوان مرکز فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان موظف است هماهنگیها و برنامه ریزیها را در این زمینه دنبال کند و در همین جهت برای دریافت تسهیلات و ارائه اعتبارات به این طرحها پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

محمد سعیدنژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید گفت: دو ماموریت اصلی کانتینری و ایجاد هاب انرژی و سوخت برای بندر شهید رجایی تعریف شده که به همین جهت با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش می‌کنیم ظرفیت مخازن این بندر را افزایش دهیم.

وی افزود: پیش بینی افزایش عمق و احداث اسکله های جدید و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای افزایش ظرفیت مخازن در مجتمع بندری شهید رجایی صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به همراه استاندار هرمزگان از طرحهای سرمایه گذاری ذخیره سازی، صادرات و ترانزیت فرآورده های نفتی واقع در بندر خلیج فارس مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

کد خبر 263775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =