زمینه تعامل شرکت نفت و گاز غرب با مجلس بررسی شد

نمایندگان استان کرمانشاه در خانه ملت، از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بازدید و از تعامل بیشتر با این شرکت به عنوان متولی تولید نفت و گاز در غرب کشور استقبال کردند.

به گزارش شانا، سید قاسم جاسمی نماینده شهر کرمانشاه و سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی با حضور در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در کرمانشاه، با مدیر عامل و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

 سعید ناصری پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در این دیدار به ارائه گزارشی در ارتباط با حوزه کاری شرکت، امکانات، پتانسیلها و در نهایت تنگناهای موجود پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی منتخبین کرمانشاه، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان فراهم آید و با توان و پتانسیلهای صنعت نفت در غرب کشور، اقدامهای مناسبی در ارتباط با رفع معضل اصلی استان یعنی بیکاری صورت گیرد.  

در ادامه این دیدار، نمایندگان استان کرمانشاه با قدردانی از مدیران، روسا و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به دلیل تلاش برای تولید نفت و گاز در غرب کشور و در بدترین شرایط آب و هوایی، ابراز امیدواری کردند که این دیدار زمینه ای برای ارتباط بیشتر مدیران با نمایندگان استان باشد.  



کد خبر 263787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =