300 کیلومتر شبکه گاز در استان آذربایجان غربی اجرا شد

شرکت گاز استان آذربایجان غربی از ابتدای امسال به طور متوسط روزانه بیش از سه کیلومتر شبکه گذاری گاز در سطح استان اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 300 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی در سطح استان اجرا شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال شاهد افزایش دوبرابری بوده است. 
 
منصور صادقیان افزود: این شرکت گاز پارسال با بیش از یکهزار و 250 کیلومتر عملیات شبکه گذاری یکی از استانهای پیشرو در حوزه گازرسانی بود.
 
وی با بیان این که این شرکت عزم خود را برای گازرسانی به مناطق بی بهره از گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی جزم کرده است اعلام کرد: عملیات گازرسانی در تمام مناطق استان با سرعت در حال اجراست و برای تحقق برنامه ها و بهره مند ساختن خانوارهای بی بهره از گاز طبیعی نیازمند اعتبارات کافی و همکاری دیگر نهادها و سازمانها هستیم.
 
صادقیان با بیان این که هم اکنون عملیات گازرسانی به هشت شهر و 405 روستای این استان در دست اجراست، یادآور شد: تاکنون 99 درصد خانوارهای شهری آذربایجان غربی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
کد خبر 263811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =