اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به شهرستان دشتستان

طرحهای گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در استان بوشهر با اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار شتاب می گیرد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در بازدید استاندار این استان از طرحهای گازرسانی شهرستان دشتستان گفت: هم اکنون خط انتقال 84 کیلومتری گازرسانی به بخشهای ارم و بوشکان در دست اجراست و همزمان عملیات اجرایی شبکه داخلی گازرسانی در بوشکان نیز آغاز شده است.
 
غلامعباس حسینی با بیان این که طرح گازرسانی به بوشکان بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود، افزود: گازرسانی به شهرهای تنگ‌ارم و کلمه نیز تا نیمه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.
 
وی در ادامه با اشاره به این که در اجرای طرحهای گازرسانی به مناطق پشتکوه شهرستان دشتستان، 84 کیلومتر خط انتقال اجرا می‌شود، تصریح کرد: افزون بر پروژه های یادشده، امسال در شهر بوشکان و روستاهای اطراف آن نیز 40 کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه، گازرسانی به تمام شهرهای استان بوشهر را از جمله اولویتهای این شرکت برشمرد و افزود: در گازرسانی به این شهرها، پیش‌بینی گازرسانی به صنایع و بخش کشاورزی نیز انجام شده است.
 
در ادامه، استاندار بوشهر با بیان این که گازرسانی به منطقه ارم و بوشکان دشتستان از مطالبات ساکنان آن است، اظهار کرد: اجرای این طرح از مصوبات سفر هیئت دولت به استان بوشهر بوده که خوشبختانه با تلاش مسئولان شرکت گاز استان بوشهر روند اجرایی مطلوبی دارد.
 
مصطفی سالاری همچنین با تاکید بر گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان افزود: در راستای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی، گازرسانی به واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد و همسو با این سیاست، صاحبان صنایع باید از این مزایای ارزشمند بهره ‌برداری کنند.
 
استاندار بوشهر ضمن قدردانی از تلاشهای گسترده شرکت گاز استان بوشهر در راستای توسعه گازرسانی در استان گفت: از 37 شهر استان بوشهر تنها به چهار شهر تنگ ارم، کلمه، بوشکان و جزیره خارگ گازرسانی نشده بود که عملیات گازرسانی به این شهرها نیز در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر 263819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =