سامانه قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکان گاز استان اردبیل راه‌اندازی شد

سامانه جدید قرائت و صدور لحظه ای صورتحساب مشترکان گاز طبیعی استان اردبیل برای نخستین بار در سطح کشور راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، امروز (سه شنبه، هشتم تیرماه) در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: طی چند سال گذشته با هدف تسهیل صدور قبض مصرفی مشترکان گاز در صدد ایجاد سامانه ای روزآمد بودیم که با تلاش کارکنان این شرکت هم اکنون این فرآیند ایجاد شده است.
 
فیروز خدائی افزود: پس از فراهم شدن زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری در چند ماه گذشته، این سامانه بصورت پایلوت راه اندازی و خوشبختانه مورد استقبال مشترکان گاز استان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: با توجه به هدف‌گذاری استقرار کامل دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل و بکارگیری سامانه های نرم‌افزاری با هدف مکانیزه کردن همه فرآیندها و تسهیل در امور مشترکان، سیستم جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب گامی دیگر برای اجرایی شدن این فرآیند بشمار می رود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: سامانه جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکان با توجه به بومی بودن این فناوری قابلیت توسعه و روزآمد کردن نرم افزاری و سخت افزاری را دارد. 
 
خدائی با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی در حوزه مشترکان، افزود: مهمترین رویکرد این شرکت، همگامی با تغییرات روز و پاسخگویی آنلاین به مشترکان بوده و این امر تنها در سایه بکارگیری فناوریهای روز در حوزه گازرسانی فراهم می‌شود.
 
وی در تشریح جزئیات این سامانه گفت: به حداقل رسیدن خطا در رویت و ثبت کارکرد کنتور، امکان تصحیح و ویرایش موارد اشتباه کنتورخوانی پیش از صدور صورتحساب، اعمال کنترلهای لازم و اطمینان از دریافت قبوض از سوی مشترکان از مهمترین مزیتهای این سیستم بشمار می رود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: در مرحله نخست، این سامانه در مرکز استان اجرا می‌شود و در آینده نزدیک تمام نواحی بیست و شش گانه تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان به تصمیم شرکت گاز استان مبنی بر پوشش تمام نواحی گازرسانی با سامانه قرائت و صدور آنلاین صورتحساب گاز مشترکان در راستای طرح تکریم ارباب‌ رجوع اشاره کرد و از آمادگی این شرکت برای انتقال این فناوری در سطح شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: با توجه به مزیتهای بی شمار این سامانه، شرکتهای گاز استانی، با مجهز شدن به این سیستم، خدمت رسانی الکترونیکی به مشترکین را ارتقا بخشند.
کد خبر 263821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =