سرمایه گذار بخش خصوصی در سمنان نیروگاه خورشیدی می سازد

تفاهمنامه‌ های سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی برای احداث نیروگاههای خورشیدی با استفاده از انرژی تجدیدپذیر با شرکت برق منطقه‌ای سمنان امضا شد.

به‌ گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت نیرو، محمود سنگی، عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: این تفاهمنامه‌ ها برای ساخت چند نیروگاه تجدیدپذیر در استان سمنان با مجموع 675 مگاوات با شرکتهای علاقمند به سرمایه‌گذاری در این زمینه به امضا رسیده که شرائط بهتری را برای ایجاد زیر ساختهای تولید انرژی پاک در سالیان آینده و تامین برق مورد نظر واحدهای تولیدی و اقتصادی فراهم می‌کند.

وی افزود: این شرکت با ایجاد شرائط مناسب و مطلوب و با وجود ساختگاههای مناسب توانسته است به عنوان یک شاخص مهم و به‌ عنوان یکی از اهداف مهم برنامه ششم در زمینه ترویج سرمایه‌ گذاری و استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر و همچنین جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در زمینه احداث نیروگاههای تولید برق با استفاده از انرژیهای تجدیدپذیرگامهای مهمی بردارد.

سنگی، شرکتهای گسترش شبکه پارسه ارتباط گرمسار، فراز پنداران آریا موج، انرژی جوان سمنان، فولاد صنعت غدیر ایرانیان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، نوآوران انرژی و صنعت دانا را از جمله شرکتهای دارای تفاهمنامه مشترک سه جانبه احداث نیروگاههای خورشیدی در این استان برشمرد.

کد خبر 263855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =