سازمان و شرکتهای ‌دریایی جهان، مهرماه در ایران گردهم می آیند

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران سوم تا پنجم مهرماه همزمان با روز جهانی دریانوردی برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، همزمان با روز جهانی دریانوردی، دبیرخانه هماهنگی ارگانهای دریایی، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی را از سوم تا پنجم مهرماه در مصلای امام خمینی برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی به‌عنوان مهمترین رویداد بین‌المللی حوزه دریایی ایران موجبات گردهمایی سازمانها و شرکتهای بزرگ دریایی را از سراسر دنیا فراهم می‌آورد، به همین دلیل حضور شرکتها و اتحادیه‌های معتبر و مهم بین‌المللی در این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی و تعامل حوزه دریایی کشور با تازه ترین فناوریها و دستاوردهای روز دنیا به شمار می رود.

این نمایشگاه با مساحت 41 هزار متر مربع و پیش‌بینی بازدید15 هزار کارشناس و متخصص از آسیا و اروپا یکی از مهمترین رویدادهای دریایی منطقه به جهت ایجاد فرصت‌های همکاری فی مابین کشورهای اسلامی در حوزه دریایی محسوب می‎شود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی شامل بخشهای  متنوعی از قبیل ارائه توانمندیها و دستاوردها در زمینه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی‌سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس‌شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات، گردشگری و تفریحات دریایی، حقوق دریایی، موسسات رده‌بندی، بیمه و موسسه های اعتباری، نقشه‌برداری و هیدروگرافی، محیط زیست دریایی، مناطق آزاد ویژه اقتصادی، شیلات و آبزیان، تجسس و نجات دریایی ، دانشگاه‌ها و مراکز عالی علوم و فنون دریایی، انجمن ها و اتحادیه ها با برگزاری کارگاه های آموزشی است.

در روز چهارم مهر ماه نیز کنفرانس بین‌المللی فرصتهای سرمایه‌گذاری دریایی ایران در همین نمایشگاه برگزار می‌شود که سرمایه‌گذاران بین المللی و داخلی، مدیران و کارشناسان صنعت دریایی و دریانوردی کشور، مدیران خدمات مشتریان، مدیران توسعه کسب و کار بین المللی و داخلی و سرانجام شرکتهای حمل و نقل دریایی بین المللی در آن مشارکت دارند.

مهمترین هدف این کنفرانس، معرفی توانمندیها و دستاوردهای صنعت دریایی و دریانوردی ایران و گسترش فرهنگ دریایی در کشور است. از دیگر اهداف این کنفرانس می‎توان به توسعه نگرش تخصصی و علمی به صنعت دریایی و دریانوردی، ارتقای دانش مسئولان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان حوزه های مرتبط دریایی، مشارکت در روند جهانی شدن و ... نام برد.

کد خبر 263876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =