فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت هدایت منابع مالی و تسهیلات به سمت صنعت و تولید گفت: فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است.

به گزارش شانا، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عصر دیروز (سه‌شنبه، هشتم تیرماه) در دیدار با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم در شهرک صنعتی پرند که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: صنعت کشور در سالهای گذشته با مشکلات متعددی از جمله تورم و رکود روبرو بود که خوشبختانه امروز بخشی از این مشکلات با سیاست گذاریهای دولت رفع شده است.

وی کمبود نقدینگی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم منابع مالی و تسهیلات را به سمت صنعت و تولید هدایت کنیم تا شاهد اشتغالزایی و بهبود تولید در کشور باشیم.

در این مراسم همچنین برخی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم با اعلام آمادگی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت هرچه بیشتر دولت از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شدند.

شایان یادآوری است که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، عصر دیروز (سه‌شنبه، هشتم تیرماه) از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم در شهرک صنعتی پرند دیدن کرد.

کد خبر 263895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =