کسب دهک چهارم بیشینه امتیاز جایزه مدیریت سلامت اداری از سوی پالایشگاه بیدبلند

شرکت پالایش گاز بیدبلند در پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری با ایجاد و بکارگیری ساز و کارهای مدیریتی و بهبود فرآیندهای سازمانی، در دهک چهارم بیشینه امتیاز سلامت اداری قرار گرفت.

علی‌محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با اعلام این خبر گفت: در راستای برنامه ششم توسعه، از 10 برنامه تحول نظام سلامت اداری و فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری درخصوص مبارزه با فساد، شرکت پالایش گاز بیدبلند با حضور فعال در پنجمین دوره از نظام ارزیابی سلامت اداری با بکارگیری ساز و کارهای مدیریتی و بهبود فرآیند‌های سازمانی با ارتقا به سطح بالاتری نسبت به دوره قبل در دهک چهارم بیشینه امتیاز جایزه مدیریت سلامت اداری قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: نظام ارزیابی اداری همه ساله با اهتمام قوه قضائیه و با حضور معاونان وزرای دولت و مدیران شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار می شود که به تفکیک سازمان پولی و بانکی، سازمان انرژی، سازمان صنعت و معدن و سازمان خدمات عمومی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که در بخش سازمان انرژی شرکت پالایش گازبیدبلند موفق به عنوان دهک چهارم بیشینه شد.
 
جایزه سلامت اداری که بصورت غیردولتی اجرا می شود، با هدف شناسایی، بهبود و تقدیر از سازمانهای موفق در حوزه سیستمها و روشهای مدیریتی منتهی به ارتقای سلامت اداری طراحی شده است و امتیاز هر سازمان براساس مستندات صحه‌گذار معیارهای مدل ارزیابی محاسبه می شود.
کد خبر 263923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =