3 هزار خانوار روستایی به شبکه گاز استان قزوین افزوده می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از پیشرفت 40 درصدی اجرای پروژه های گازرسانی به 25 روستای شهرستان آوج در این استان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها سه هزار و 812 خانوار از مزایای گاز برخوردار می شوند.

به گزارش شانا، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: عملیات گازرسانی به 25 روستای شهرستان آوج بصورت جدی در حال اجراست و پیشرفت مطلوبی دارد.
 
وی با تاکید بر رعایت استانداردهای شرکت ملی گاز ایران و توجه ویژه به پیشرفت بدون وقفه پروژه ها اظهار کرد: گازرسانی به 25 روستای شهرستان آوج در قالب دو پیمان در حال اجراست.
 
وی با بیان این که پیمان نخست شامل 16 روستای شهرستان آوج بوده که این پروژه تاکنون 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: پیمان دوم شامل 9 روستای بخش خرقان شرقی شهرستان آوج با 28 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال اجراست.
 
بوشهری با بیان این که عملیات اجرایی این دو پروژه از اواخر سال 94 آغاز شده اند، یادآور شد: با تکمیل پروژه های یادشده، سه هزار و 812 خانوار روستایی این منطقه از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
 
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، در مجموع با گازرسانی به این روستاها 68 درصد خانوارهای روستایی منطقه آوج از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
کد خبر 263929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =