شرکت گاز استان اصفهان جایزه مدیریت ‌سلامت ‌اداری دریافت کرد

شرکت گاز استان اصفهان در پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که با هدف پیشگیری از بروز مفاسد اداری، سازمانها، اداره ها و شرکتهای دولتی و خصوصی کشور برگزار شد، تندیس سیمین این جایزه را در بخش انرژی دریافت کرد.

جایزه مدیریت سلامت اداری در راستای جلوگیری نظام مند از فرصتهای بروز مفاسد اداری و تشکر از سازمانهای موفق در این حوزه از سال ۸۹ به‌شکل مستقل آغاز بکار کرده و تاکنون در پنج دوره برگزاری این جایزه بیش از ۱۰۰ بنگاه اقتصادی و سازمان خدمات عمومی بزرگ کشور مورد بررسی قرار گرفته اند.
 
جشنواره جایزه مدیریت سلامت اداری با هدف تحقق فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه بافساد سازمان ملل متحد و مقررات ارتقای سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با رشوه و فساد در دستگاههای اجرایی و بنگاههای اقتصادی در حالی برگزار شد که برگزیدگان آن،‌ سازمانهایی بودند که در مسیر ارتقای سلامت اداری سرعت بیشتر و عملکرد بهتری داشتند.
 
در پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری عملکرد سازمانها در راستای نظامهای مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی و فناوری، در دو سطح بنگاههای اقتصادی و شرکتهای خدماتی ارزیابی شدند که طی آن بانکها و موسسات مالی و اعتباری در زمره بنگاههای اقتصادی و ادارات و شهرداریها در گروه شرکتهای خدماتی قرار گرفتند.
 
شرکت گاز استان اصفهان در بین دیگر شرکتهای گاز استانی رتبه نخست را کسب کرد و به طور کلی در بخش انرژی در جایگاه دوم قرار گرفت و تندیس سیمین را دریافت کرد.
کد خبر 263937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =