سنگاپوریها خواهان سرمایه گذاری در لاوان هستند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان از علاقمندی سنگاپوریها برای حضور و سرمایه گذاری به منظور توسعه زیرساختها در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، عبدالحمید زارعی در دیدار با نماینده شرکت تال اینجینیرینگ با بیان این که این شرکت علاقمند به حضور و سرمایه گذاری در منطقه لاوان است به فرصتهای سرمایه گذاری در این منطقه اشاره کرد و گفت: پتانسیل و جذابیتهای موجود در منطقه ویژه اقتصادی لاوان چشم سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه برای توسعه زیر ساخت ای منطقه لاوان اظهار کرد: ما برای جذب سرمایه، از حضور شرکتهای معتبر و مطمئن استقبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده شرکتهای بین المللی برای حضور در منطقه ویژه، باید صلاحیت و اعتبار این شرکتها بررسی شود.

به گزارش منطقه ویژه اقتصادی لاوان، نماینده شرکت تال اینجینیرینگ نیز ضمن ابراز علاقه برای سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی انرژی لاوان، تصریح کرد: این شرکت برای سرمایه گذاری در طرحهای نفتی و زیر شاخه های آن همچون فرآورش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی آمادگی دارد.

پس از اجرای برجام و لغو تحریمهای نفتی ایران، شرکتهای متعدد خارجی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لاوان ابراز تمایل کرده اند.

در اردیبهشت ماه امسال نیز ۲ شرکت بین المللی برای حضور در منطقه اقتصادی لاوان در دیدار های جداگانه با مدیرعامل منطقه تمایل خود را ابراز کردند. شرکت «میم هارت» یک هلدینگ چند ملیتی متشکل از سرمایه گذاران سوئیسی، مجارستانی، ژاپنی، استرالیایی و سنگاپوری است که در حوزه های نفت، گاز، انرژی، پالایشگاهی، نیروگاه، سدسازی، راه سازی، کالا و تجهیزات پالایشگاهی و انواع سازه های شهری فعالیت دارد.

همچنین «رو- ال» یک شرکت روسی است که ۷۰ شرکت زیر مجموعه دارد و در حوزه های نفت، حفاری، اکتشاف و بهره برداری فعالیت می کند.

کد خبر 263956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =