فرآیندهای بهداشت و درمان صنعت نفت فارس مکانیزه شد

فرآیند نوبت دهی پزشکان، دریافت و چاپ جواب آزمایشها و ارتباط با جمعیت تحت پوشش مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با هدف افزایش سطح کیفیت خدمات درمانی الکترونیکی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت فارس که یکی از مراکز پیشرو در سیستم مکانیزه و نظام مدیریت یکپارچه (HIS)کشور است زمینه نوبت دهی پزشکان و جواب آزمایشهای جمعیت تحت پوشش را از طریق پایگاه اینترنتی فراهم کرد.

بر همین اساس، در پی مکانیزه شدن خدمات در این مرکز، امکان صرفه جویی در وقت، افزایش امنیت و کاهش مخاطرات و حوادث احتمالی فراهم شده است.

بر پایه این گزارش، هم اکنون دریافت نوبت کلینیکهای تخصصی که به دلیل نبود پزشک تعطیل هستند در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت فارس انجام می شود.

مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت فارس سیستم نوبت دهی پذیرش تخصصی مراجعان را در آینده نزدیک راه اندازی می کند.

بهداشت و درمان صنعت نفت فارس از امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی از جمله مرکز اورژانس، پزشک خانواده، کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی، دی کلینیک، بخش بستری با ظرفیت 30 تخت رادیولوژی، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان، توانبخشی، فیزیوتراپی، داروخانه، دندان پزشکی عمومی و تخصصی سلامت کار، بهداشت خانواده بهره مند است و به جمعیت تحت پوشش خدمت رسانی می کند.

کد خبر 263958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =