اجرای اقتصاد مقاومتی مستلزم تربیت مدیرانی با تفکر توسعه ای است

وزیر کشور گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد توسعه پایدار هستیم و برای پیشبرد آن باید مدیرانی با تفکر توسعه ای تربیت کنیم.

به گزارش شانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، عصر دیروز (چهارشنبه ۹ تیرماه) در پنجمین جلسه شورای مشورتی اقتصاد مقاومتی در وزارت کشور گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی مدیریت آموزش دیده و آشنا به فرهنگ توسعه ای و مردم، پایه اصلی کار هستند و باید در زمینه حرکت به سمت توسعه پایدار در چارچوب اجرای اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی شود.

وی، با اشاره به جلسه هفته آینده شورای مشورتی اقتصاد مقاومتی با متولیان امور توسعه روستایی گفت: باید نهادهای اقتصادی در حوزه روستایی در همه استانهای کشور بویژه در سه استان الگو، فعالتر وارد کار شوند.

به گفته وزیر کشور، هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی تنها افزایش محصولات کشاورزی نیست، بلکه ایجاد اشتغال پایدار نیز مدنظر متولیان اجرای اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

وی با اشاره به این که ناآشنایی مدیران با قوانین، از مشکلات موجود در استانهاست، بر اهمیت آموزش در سطح مدیران بویژه در حوزه مسائل مالی و خلاقیت و نوآوری در انجام کار تاکید کرد و گفت: استفاده از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی در طرح همیاری توسعه روستایی و انجام کار علمی در کنار انجام امور روستاها می تواند الگوی موفقی برای اجرا در سایر نهادها و بخشها از جمله شهرداریها باشد.

کد خبر 263963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =