سامانه اندازه گیری انبارهای نفت مرکزی ارومیه و خوی راه اندازی شد ‎

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، از راه اندازی سامانه اندازه گیری انبارهای نفت مرکزی ارومیه و خوی خبرداد.

احمد مجرد با بیان این مطلب به خبرنگار شانا گفت: سیستم الکترونیکی اندازه گیری انبارهای نفت مرکزی ارومیه و خوی در راستای صیانت از حقوق مشتریان و مصرف کنندگان فرآورده های نفتی راه اندازی شد.

وی، هدف از اجرای این طرح را حصول اطمینان مصرف کنندگان در خصوص مقدار کمی فرآورده، کاهش اشتباهات سهوی احتمالی مقدار کمی فرآورده، افزایش دقت در بارگیری نفتکشها و رفع اشکالات احتمالی در کالیبراسیون، اندازه گیری نفتکشها، تنظیم حجم عبوری برای جلوگیری از سرریز فرآورده، جدا و فیلتر کردن هوا از فرآورده، تنظیم سرعت فرآورده عبوری، کنترل مقدار کل فرآورده عبوری از توتالایزر آن، انتقال اطلاعات به اتاق کنترل و ستاد مرکزی (دیسپچینگ) و ارتقای سلامت اداری اعلام کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد: هم اکنون با هدف بهره گیری کامل از سیستم اندازه گیری همزمان از روش سابق دیپ زنی نیز استفاده می شود.

وی یادآور شد: بارگیری نفتکشها از طریق سیستم میترینگ از دقت بسیار بالایی نسبت به روش دیپ برخوردار است.

مجرد در ادامه درباره دیگر فعالیتهای این شرکت در زمینه عرضه سوخت نیز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به طور میانگین روزانه هشت میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی و یک میلیون و 250 هزار مترمکعب گاز طبیعی را در سطح مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع می کند.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی این شرکت بالابردن سطح کیفی خدمات به ذینفعان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه همچنین از امضای تفاهمنامه مشترک میان این شرکت و پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی خبرداد.

وی افزود: این تفاهمنامه در راستای کنترل و نظارت بیشتر در توزیع فرآورده های نفتی به مصرف کنندگان امضا شده است.

به گفته مجرد، در تفاهمنامه مشترک میان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی مقرر شد، گشتهای مشترکی تشکیل و نسبت به ماموریتهای نظارتی و کنترلی اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: تعامل با دستگاههای نظارتی یکی از روشهای مطلوب در مدیریت توزیع فرآورده های نفتی بوده و تامین رضایت مصرف کنندگان واقعی فرآورده های نفتی هدف اصلی این شرکت است.

کد خبر 263973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =