مشتریان محصولات پتروشیمی ایران در قاره سبز افزایش می یابد

مهمترین مشتریان محصولات پتروشیمی در بلغارستان، رومانی، یونان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس پس از برجام خواهان ورود به بازار ایران شدند.

به گزارش شانا، پتروشیمی تبریز همزمان با ورود به دوران پساتحریم، افزایش صادرت به اروپا را در دستور کار فعالیتهای خود قرار داده است.

روند صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به کشورهای اروپایی در حال افزایش بوده و با رفع برخی از مشکلات ناشی از تحریم، این مجتمع پتروشیمی شاهد افزایش تقاضا از سوی مشتریان خود در قاره سبز است.

نحوه فعالیت و کیفیت محصولات تولیدی سبب شده است تا تقاضا روندی صعودی را تجربه کند و کشورهای سی آی اس، ترکیه و اروپا مهمترین مقصدهای صادراتی پتروشیمی تبریز بشمار می روند.

کشورهای بلغارستان، رومانی، یونان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس مهمترین مشتریان اروپایی مجتمع پتروشیمی تبریز هستند و این مجتمع پتروشیمی به دنبال آن است که صادرات به کشورهای اروپایی را در سال 95 بیش از سایر مقصدهای صادراتی افزایش دهد.

همچنین مذاکره با شرکتهای صاحب نام اروپایی برای انتقال دانش فنی و فناوریهای نوین از سوی پتروشیمی تبریز آغاز شده است؛ این مجتمع پتروشیمی به دنبال مشارکت با بزرگان این صنعت برای حضور در طرحهای توسعه ای و نیز افزایش ظرفیت تولید است.

 

کد خبر 263979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =