صرفه جویی ۹ هزار میلیارد ریالی با پیاده سازی نظام مشارکت در گچساران

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اعلام کرد: سود و صرفه اقتصادی پیاده سازی نظام مشارکت در صنعت نفت گچساران از مرز ۹ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال گذشت.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، علی نارکی با بیان این که نظام مشارکت در صنعت نفت گچساران از سال 80 راه اندازی و تاسیس شده است، گفت: از آغاز فعالیت نظام مشارکت تاکنون ۴۸ هزار و ۴۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت ارائه شده است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی سازمانها و اداره ها باید به گونه ای باشند که کارکنان و خانواده های آنها خود را صاحب سازمان بدانند و در قبال سازمان احساس مسئولیت کنند.

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، با اشاره به این که نظام مشارکت و پیشنهادات بهترین راهکار برای رسیدن به پیشرفت و تعالی سازمانها است، اظهارکرد: از مجموع ۴۸ هزار و ۴۰۰ پیشنهاد کارکنان نفت گچساران از ابتدای سال 80 تاکنون بیش از ۹ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی بهمراه داشته است.

وی ادامه داد: نظام پیشنهادات، ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است؛ چراکه در نظام پیشهادات کارکنان و خانواده های آنها بی آن که بخواهند در رقابتی قرار می گیرند که نتیجه آن اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

انارکی با بیان این که پارسال بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت به این دبیرخانه ارسال شده است، گفت: از مجموع پیشنهادات یاشده، ۱۹۷ مورد مصوب و ۸۹ مورد اجرا شده است که نشان از همکاری و مشارکت خوب کارکنان این شرکت دارد.

وی، صرفه اقتصادی حاصل از نظام پیشنهادات درسال ۹۴ را بیش از ۲ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال عنوان کرد.

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، تجلیل از فعالان عرصه نظام مشارکت را راهکاری مناسب برای ایجاد انگیزش در میان کارکنان عنوان کرد و افزود: امید است باهمدلی و مشارکت کارکنان و خانواده های آنها بتوانیم گامهای بهتری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برداریم.

کد خبر 263983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =