شرکتهای ایتالیایی در بخش انرژی ایران سرمایه گذاری می‌کنند

رئیس میز ایتالیا در تالار سرمایه گذاری اجلاس شوراها و شهرداران 2016، گفت: شرکتهای ایتالیایی در بخش انرژی از جمله انرژیهای سبز ایران سرمایه گذاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، فرزان آذرپور، رئیس میز ایتالیا در تالار سرمایه گذاری اجلاس شوراها و شهرداران 2016، با بیان این که شرکتهای ایتالیایی برای امضای تفاهمنامه با شهرداریهای کشور به تهران می‌آیند، گفت: جلب سرمایه گذاری خارجی امروز در تمام کشورها از جمله توسعه یافته و در حال توسعه یکی از مسائل مهم برای توسعه و گسترش بخشهای مختلف اقتصادی است.

وی افزود: با ورود شرکتها و منابع مالی خارجی در عرصه تولید و خدمات شهری، شاهد انتقال فناوری، اشتغالزایی، صادرات بیشتر، واردات کمتر، مشارکت در مدیریت، بالا بردن سطح کیفیت تولید، خدمات و بهره‌وری خواهیم بود.

آذرپور تصریح کرد: تاکنون 16 شرکت ایتالیایی در زمینه های مختلف برای حضور در میز ایتالیا در این اجلاس اعلام آمادگی کرده و بزودی به تهران خواهند آمد، همچنین انرژیهای سبز، ترمیم محیطهای آلوده، کنترل و رفع آلاینده ها، سرمایه گذاری و کارگزاری فاینانس و تامین مالی و سرمایه گذاری در بخش انرژی از جمله زمینه های آمادگی حضور شرکتهای ایتالیایی در ایران است.

رئیس میز ایتالیا در تالار سرمایه گذاری اجلاس شوراها و شهرداران 2016، با ابراز امیدواری از جذب سرمایه گذاران خارجی، عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری نشستهای مشترک و همکاری شهرداریها و شوراها با سرمایه گذاران خارجی، امکانات لازم در خصوص ایجاد فرصتهای رشد و توسعه هرچه بهتر کشور فراهم شود.

اجلاس جهانی شوراها و شهرداران، اواخر تیرماه پذیرای صدها شرکت داخلی و خارجی از کشور کره، چین، ترکیه، سوئیس و... برای ارائه فرصتها و پتانسیلهای خود و مذاکره با شهرداران برای امضای تفاهمنامه مشترک سرمایه گذاری است.

کد خبر 264316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =