اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا مرحله به مرحله مدیریت شد

استاندار خوزستان از تلاش تمام تیمهای عملیاتی و دست اندرکارانی که بی وقفه و به صورت شبانه روزی عملیات اطفای حریق آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا را به ثمر رساندند قدردانی و تشکر کرد.

غلامرضا شریعتی، در حاشیه پایان عملیات اطفای حریق در پتروشیمی بوعلی سینا و حضور وزیر نفت در میان آتش نشانان که بامداد شنبه ( 19 تیرماه)محقق شد، در گفتگو با خبرنگار اعزامی شانا به ماهشهر گفت:همزمان با آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا که از روز چهارشنبه ( 16 تیرماه) شروع شده بود، تمامی تیمهای علمیاتی در محل حادثه حاضر شده و بسیج عمومی برای این اقدام مهم صورت گرفت.

استاندار خوزستان با اشاره به تشکیل تیمهای عملیاتی، ستاد بحران و فرماندهی مدیریت واحد، اعلام کرد: در کنار همه این اقدامها، کارها مرحله به مرحله مدیریت شد.

شریعتی با توضیح در مورد بخشی از اقدامات صورت گرفته برای خاموش کردن آتش مخزن 2001c پتروشیمی بوعلی سینا، گفت: ابتدا در حد امکان مواد هیدروکربوری داخل مخزن خارج و اجازه داده شد که مواد هیدروکربوری بسوزد و به موازات آن با فوم پاشی بمباران صورت گرفت.

استاندار خوزستان مجموعه این تلاشها را حاصل اقدامات بی وقفه و شبانه روزی همه دست اندرکاران دانست و از تمامی آنها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 264499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =