دلایل فنی حریق در پتروشیمی بوعلی سینا بررسی می شود

به دنبال خاموش شدن مخزن 2001C مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا و بازگشت شرایط عادی به منطقه ویژه پتروشیمی، بررسی دلایل فنی دلیل وقوع این حادثه از سوی مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شده است.

مشاهدات خبرنگار اعزامی شانا به ماهشهر حاکی از این است که با خاموش شدن مخزن 2001C پتروشیمی بوعلی سینا در بامداد امروز ( شنبه، 19 تیرماه) بندر ماهشهر به شرایط عادی خود بازگشته و بازدیدهای مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل شرکت مجتمع پتروشیمی خلیج فارس و سایر مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای بررسی دلایل فنی بروز این حادثه شروع شده است.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر که از روز چهارشنبه ( 16 تیرماه) که در واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا آغاز شده بود و فضای این شهر را به حالت غیرعادی در آورده بود اکنون با خاموش شدن کامل مخزن 2001C این مجمتع به شرایط عادی بازگشته است و مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بوعلی سینا در حال تهیه گزارشهای فنی درباره ارزیابی اتفاق رخ داده و دلایل بروز این حادثه هستند. 

صبح امروز (شنبه، 19 تیرماه) مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و دیگر مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سایت پتروشیمی بوعلی سینا دیدن، کردند؛ همچنین تا زمان حضور کارشناسان بیمه برای بررسی دلایل بروز این حادثه، مخزن 2001C در همین وضع کنونی باقی خواهد ماند تا آنها نیز نظر نهایی خود را درباره دلیل این اتفاق اعلام کنند.

هم اکنون از وضع بحرانی و پراسترس روزهای گذشته که به دلیل آتش سوزی در مخزن 2001C پتروشیمی بوعلی سینا رخ داده و بندر ماهشهر شاهد حضور پرشمار نیروهای آتش نشانی، عملیات امداد و همه دست اندرکاران حاضر در اطفای حریق بود، دیگر خبری نیست و شرایط به حال عادی برگشته است.

 

کد خبر 264526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =