اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سبب افزایش توان تولید داخل می شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به اقتدار ملی و افزایش توان تولید داخل در جامعه منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا سلیمانی امیری امروز (سه شنبه، ٢٩ تیرماه) در آیین بهره‌برداری رسمی از طرح آمونیاک و اوره شهدای مرودشت با بیان این مطلب گفت: سهم 75 درصدی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با اجرای این پروژه به بیش از 80 درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، از سهم 54 درصدی و سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد ریالی این شرکت در طرح آمونیاک و اوره شهدای مرودشت خبرداد.

وی، با اشاره به سرمایه‌گذاری 2 هزار و 600 میلیارد تومانی این شرکت در حوزه صنایع پتروشیمی کشور، افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها با نرخ سود 22 درصد بانکی و با دوره بازگشت چهارساله انجام شده است.

وی، با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به  اقتدار ملی و افزایش توان تولید داخل در جامعه منجر می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در پروژه‌ها در دوران پس از برجام اعلام کرد: بیش از 200 گروه خارجی تاکنون به مجموعه سرمایه‌گذاری غدیر مراجعه کردند که برای نخستین بار سرمایه‌گذاری‌های مشترک خارجی با سرمایه‌گذاری غدیر بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 265298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =